20 Mayıs 2012 Pazar

İnteraktif Medya Planlama; reklamınızın hedef kitleye ulaştırılması aşamasında sanal dünyanın, yani İnternetin ne şekilde kullanılmasi gerektiğini belirleme sürecidir.
Bu süreç, bir reklam unsurunu ortaya koymaktan çok daha fazla önemlidir. Aşamaları iyi tanımlanmış bir İnteraktif Medya Planı dahilinde gelişmeyen interaktif Medya Planmalarının başarısız olmaları kaçınılmazdır.
Günümüzde İnternet’e karşı duyulan kaçınılmaz ilgi ve bu ilgili oluşturan hedef kitlelerin yoğunluğu sayesinde İnteraktif Medya Planlama, bir çok sektörden bir çok kurumun denemek istediği bir süreç haline gelmiştir.
İnteraktif Medya Planlama; gerek hedef kitleye doğrudan ulaşımların büyük ölçüde optimize edilebilmesi, gerekse reel medya planlama bütçelerine göre daha düşük bütçelerle hareket edilebilinirken, daha fazla hedef kitleye ulaşım sağlanabilmesi avantajlarıyla son yıllarda ivme kateden bir sektör olmuştur.
İnteraktif Medya Planlama’nın içerisinde barındırdığı en büyük mecralardan ilk üçünü ise Google AdWords (Google Reklam Yönetimi), Google SEO (Google Arama Motoru Optimizasyonu) ve Sosyal Ağlar oluşturmaktadır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder